Kuluttajaviestintä
Olemme sitoutuneet vastuullisen juomakulttuurin ja kohtuukäytön edistämiseen kaikessa toiminnassamme. Avoin ja vastuullinen kuluttajaviestintä on yksi toimintamme perusedellytyksistä tuoteturvallisuuden lisäksi.
Haluamme edistää alkoholin ja muiden juomien kohtuukäyttöä. Tuoteturvallisuus on valmistuksessa avainasemassa. Tuoteturvallisuudella tarkoitamme tuotteen koko elinkaareen turvallisuuden ja ympäristövaikutusten hallintaa. Tuoteturvallisuuden toimintamallimme takana on sertifioitu IFS 7 -tuoteturvallisuusjärjestelmä.
Tuotteemme valmistetaan korkeiden standardien mukaisesti, ja niiden tulee vastata lakeja, viranomaismääräyksiä ja laatustandardeja. Tuote ei saa olla millään tavoin kuluttajan terveydelle vaarallinen.
Tuoteturvallisuuden lisäksi pitkäkestoisen menestyksemme kannalta ratkaisevassa asemassa ovat maistuvat ja vastuullisesti tuotetut tuotteet, jotka vastaavat entistä paremmin kuluttajien odotuksiin.
Olvi-konsernin keskeisimpiä tavoitteita
Fokuksemme
VASTUULLINEN KULUTTAMINEN
Ohjaamme kuluttajia nauttimaan tuotteita vastuullisesti ja kohtuudella. Vastuullisen juomakulttuurin edistämiseksi olemme esimerkiksi monipuolistaneet alkoholittomien tuotteiden valikoimaa. Lue lisää
VASTUULLINEN KULUTTAJATIETO
Tuotetietojen selkeä esittäminen on vastuullisen kuluttajatiedon ydin. Pakkausmerkintöjen avulla jokainen tuote on myös jäljitettävissä raaka-aineesta myymälään saakka. Lue lisää
VASTUULLINEN MARKKINOINTI
Markkinoinnin rooli on keskeistä vastuullisuuden toteutumiseksi. Olemme sitoutuneet vastuulliseen tuotteiden mainontaan ja markkinointiin. Lue lisää